Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2007 18:20 - ...+18...
Автор: sladurana86 Категория: Забавление   
Прочетен: 2549 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 27.10.2007 18:27


„Скучно ми е!”- каза Ева на Господ!
„Ева,като твой създател те познавам
изключително добре и знам от какво имаш нужда!!!”
-каза Господ на Ева-„Трябва ти нещо силно физически
и слабо психически,нещо егоцентрично,егоистично и самовлюбено!
Ева се усмихна и се поклони пред Великия Творец!
„То ще се нарича „мъж”,ще носи името Адам
и за да отговаря на описанието
ще му кажем че е създаден първи!!!”-каза Господ на Ева:))

Въпрос : Защо блондинките не говорят когато правят секс? 
Отговор 1 : Техните майки им казали да не приказват с непознати. 
Отговор 2 : Техните майки им казали да не говорят с пълна уста. 

В басейна. Треньор учи блондинка да плува по гръб:
- Давай, давай с ръцете, дишай..
- Да, да...Тренер, а ако си извадите пръста, наистина ли ще потъна? 

- Защо Баба Яга не носи бельо?
- За да се закрепва по-добре на метлата.

Вчера ме ухапа комар по .уя. Два пъти свърших, докато се чесах! 

Фрази, които не искате да чуете от вашето момиче:
- С колко мъже съм била досега? Трудно ми е да кажа, не съм учила висша математика.
- Какво ти е? Неуспешно обрязване ли?
- Исках да ти купя презервативи, но не правят толкова малки.
- КАКВО?! Това ли е? Даже след виаграта?
- Не го познаваш.
- Ето ти адрес на фирма, която увеличава пениси. Звънни, като подейства.

Младеж към момиче:
- Когато съм с теб, смисъла на живота ми се напълва с кръв! 

- Госпожице, хайде да отидем на кино!
- Ъ..нали там няма да ми пускате ръце!
- Госпожице, повярвайте ми, приятните неща не ги правя с ръце! 

Сръбска реклама за презервативи:
„Добро утро млади жени. Како спали, како се ецали. Ако сакате да немате деца, ползвайте курбранка сръбска марка партизанка. Тогава и меца да ви клеца не ще имате деца.” 

- Знаеш ли как изглеждат турските русалки?
- От кръста нагоре е риба, а надолу - мъж.

Дядо и баба решили след доста години отново да правят секс. За съжаление, дядото не бил във форма.
Бабата го утешава:
- Не го преживявай толкова, дядо. Важното, че те отново се видяха.

Последните проучвания показват, че типа мъже, които жената харесва, зависи от менструалния й цикъл.
Например - по време на овулация жените харесват мъже със здрава физика и добре подчертани вторични полови белези, докато по време на менструация жените предпочитат мъжете обляни с бензин, запалени, с ножица забита в слепоочието и стик за крикет в задника. 

Катаджия с жена си през нощта.
Тя:
- Да. Да! По-силно! Така! Още! По-бързо, по-бързо!
Той:
- У-и-у! У-и-у! Превишена скорост! Слезте от колата ( изважда си члена, премества се по нагоре и го дава на жена си в устата) А сега духнете в тръбичката. Силно надуйте!

- Къде ми беша главата, като се омъжих за теб?! - плаче жената.
Мъжа, след кратко замисляне:
- Струва ми се, между краката ми... 

- Какво е най-важното за мъжете в секса?
- Най-важното е да почнат!
- А за жените?
- Важното - да свършат!




Гласувай:
0



1. boris66 - boris66
27.10.2007 21:08
Успя да ме разсмееш !Абе ти много ги разбираш тия работи!
цитирай
2. boris66 - boris66
27.10.2007 21:11
Успя да ме разсмееш !Абе ти много ги разбираш тия работи!
цитирай
3. sashaaleksov - *
28.10.2007 00:04
Хахахахахаха
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sladurana86
Категория: Политика
Прочетен: 169126
Постинги: 23
Коментари: 319
Гласове: 2642
Архив